Menjador escolar

El menjador escolar és un servei d’ajuda que persegueix fonamentalment dos grans objectius: l’educació alimentàrial’educació en el temps lliure.  El menjador escolar ha de servir perquè l’alumnat hi adquireixi uns hàbits adequats en tots els seus àmbits.

El menjador del centre disposa d’una monitora de menjador, la Sandra Navarro.

Objectius:

• Crear hàbits d’higiene, rentar-se les mans abans i després de dinar.
  • Aprendre a utilitzar els coberts correctament.
  • Aconseguir entrar i sortir del menjador en ordre.
  • Aprendre a mastegar correctament.
  • Motivar als nens/es perquè tastin aliments nous.
  • Ensenyar-los a tenir una correcta higiene bucal.
  • Dur a terme la campanya del fluor a l’alumnat de primària.
  • Crear un ambient on es respectin les normes necessàries per a una bona convivència.
  • Donar informació a les famílies a través d’informes setmanals (ed. infantil)i/o trimestrals (tot l’alumnat que assisteix fix al menjador).

Objectius en el lleure:

• Potenciar el respecte, la tolerància i la no discriminació.
  • Aprendre a compartir.
  • Crear un clima de distenció.
  • Ajudar a desenvolupar els trets d’identitat del centre que formen part del seu Projecte Educatiu de Centre.

Els menús:

Cada mes les famílies reben un full on hi ha anotats els menús del mes i a l’hora s’aprofita per donar informacions a les famílies sobre l’educació nutricional.

Si voleu estar al dia entreu a la seva web: www.alimentart.com

1. laiacompany

La mestra d’aquest any es moooolt bonaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! la Sandra dilluns em kedo al menjador juagare amb la seva filla i l albert sabate yuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhuuuuuu”!!!!!!!!!!!” ens ho passarem molt beeeeee

2. Sandra

Hola nens i nenes del menjador de l’escola de la riba……. us desitjo a tots que passeu un bon nadal i que els reis us portin moltes cosetes……… Un petó molt gran i una abraçada a tots. BON NADAL!!!!
    Sandra

3. Laia

Hola Sandra saps què et desitjo un molt bon Nadal i un feliç any nou molts petonets de part de la Laia.

Els reis , el tió i el Pare Nöel que et portin moltes coses a tu i a la Cristina Sandra Adéu!

🙂