Apadrinament lector!

L’Escola de la Riba ha participat durant tres cursos al programa del Deapartament d’Ensenyament de  l’Impuls a la lectura i una de les activitats que s’ha iniciat i se’n gaudeix des de fa força cursos, és l’Apadrinament lector.
Aquesta proposta es basa en l’acompanyament dels nens de 4rt… Llegeix més»

Els aniversaris a l’escola!

A casa, des de sempre, els aniversaris han estat un motiu per compartir un dia en família. Un dinar especial fet per la mare, el pastís amb les espelmes, el desig secret que s’ha de pensar en bufar-les, una cançó de felicitació força desafinada i el… Llegeix més»

La Festa de la Gent Gran de La Riba avui ha unit generacions d’alumnes i exalumnes per donar el tret de sortida a la celebració dels 60 anys de l’escola

📣 La Festa de la Gent Gran de La Riba avui ha unit generacions d’alumnes i exalumnes per donar el tret de sortida a la celebració dels 6️⃣0️⃣ anys de l’escola❗
👉🏼 Josep fort, l’alcalde de la població ha presentat l’acte explicant la història del centre… Llegeix més»

El món màgic dels contes! #padrinslectors

Veure com s’endinsen en el món dels llibres és màgic❗El cap de setmana és ideal per trobar el moment 📚. Gaudiu molt i aprofiteu aquest bon temps! ☀
Fins dilluns❗
#padrinslectors #lectura #bibliotecaescolar

L’Escola participarà de la Festa de la gent gran de La Riba

💥 Amb motiu de la celebració dels #60anys, l‘escola participarà a la 🎉 Festa de la Gent Gran de La Riba d’aquest diumenge 30 de setembre.
📣 Presentarà l’acte el mateix alcalde de la població amb companyia de mestres, alumnes, exalumnes i famílies.
 A… Llegeix més»

I per què us agrada tant llegir…?

Aquesta és la pregunta que fan a l’InfoK, dedicat exclusivament a la Setmana del Llibre en català. Convé recordar que fa uns anys l’Escola de La Riba va participar-hi aportant la seva experiència dels “Clubs de lectura.” Aquí teniu l’enllaç de la notícia:
Avui hem… Llegeix més»

Informació, calendari i organització del curs escolar.

El curs ja ha començat i us compartim el calendari del curs 2018-2019

També us compartim el Pla Anual on hi trobareu les instruccions generals i organització del curs escolar. Aquest pla us l’explicarem i entregarem el proper dimarts 18 de setembre a la reunió d’escola:

Llegeix més»

Acompanyant a petites grans persones

EDUCACIÓ INFANTIL

El treball que es duu a terme a l’aula amb els infants d’educació infantil és global i constructivista, el nen/a poc a poc va construint el seu aprenentatge. Els coneixements els construïm entre tots/es, tots aprenem de tots!
Aprenen, creixen i es desenvolupen a partir… Llegeix més»

La comunitat educativa de l’escola us desitja un molt bon estiu!

📣 Avui si! Donem per acabat el curs escolar i us desitgem de tot cor, que passeu un bon estiu, ple de màgia i de joc!
⛱ Nens i nenes, petits i grans, aprofiteu per descansar, jugar, dormir, avorrir-se, divertir-se, llegir, refrescar-se, banyar-se, passejar, badar, xarrar,… Llegeix més»

🗣 Ja la tenim! Ja està aquí la 14ena edició de la revista escolar Connect@-Escola!

📣 Tot un recull de les propostes més destacades del curs a l’escola de La Riba.