TEATRE A L’ESCOLA

Aquest curs escolar 2019-20, gràcies a un nou conveni amb l’ajuntament de la Riba, hem engegat un nou projecte: TEATRE A L’ESCOLA.
El propòsit d’aquest nou projecte és introduir els nostres alumnes en el món del teatre d’una manera propera a la seva activitat quotidiana: el joc.… Llegeix més»

Aquí la teniu, la petita revista de l’Escola de La Riba en format digital! Gaudiu-la!

▪️La revista Connect@-Escola ha arribat a la 15ena edició i aquí també la trobareu en format digital.
▪️La nostra petita revista escolar té voluntat de recollir part de les experiències que destaquen dins de l’escola en el dia a dia, marcat per la il·lusió, el treball… Llegeix més»

Un 60 ben gros!

Gràcies a la gravació d’alguns pares i mares ja tenim disponible l’obra de teatre ” Un 60 ben gros” en que els alumnes de l’escola van parodiar, amb molt d’encert, l’organització i la realització del acte commemoratiu dels 60 anys de l’Escola de la Riba… Llegeix més»

Ja tenim el preciós logo de l’escola esculpit a la pedra!

Yann, vetllador de l’escola ens explica com va esculpir una pedra amb el logo de l’escola. La pedra és de les canteres de Vinaixa.

La pedra pesa aproximadament 20 quilos i ha estat elaborada amb unes 20h de treball

A l’escola el vam poder observar algunes estonetes…

El… Llegeix més»

Programa de la festa de final de curs de l’escola!

Les colònies de la ZER El Francolí a Santa Margarida de Montbui

Colònies escolars a La Censada

Alumnes i mestres de la ZER El Francolí vam compartir dos dies intensos plens d’aprenentatges i convivència a plena natura!

(Si cliqueu aquesta última en podreu veure mooooooltes més)