PERÍODE D’ACOLLIDA (curs 2021-22)

Hola a totes i tots,

Els nens i nenes de la Comunitat de petits estem gaudint moltíssim d’aquests primers dies. El període de familiarització a l’escola ha estat “bufar i fer ampolles”, s’observa que es senten com a casa i això és genial!

Us adjuntem unes imatges d’aquests dies.  FOTOS PERÍODE FAMILIARITZACIÓ

Salutacions!

Recollida de residus

A l’àrea de  medi a partir d’una pregunta d’un alumne, on deia “Com influeix el plàstic al mar?” es va començar a treballar a l’aula la repercussió dels residus al nostre entorn més proper. Els alumnes de 4t CS i van treballar-hi durant diverses sessions… Llegeix més»

Ballem amb el final de curs

Aquest dijous 17 de juny, des dels petits fins als grans de l’escola hem participat en diferents balls per celebrar l’arribada del final de curs.
La Comunitat dels Petits han ballat la cançó I like to move it, amb molta marxa. Si feu clic aquíLlegeix més»

Cloenda projecte: LES ESTRELLES

Aquest any els alumnes d’educació infantil hem estat treballant les estrelles, els planetes i el sistema solar.

Hem après molt i com la COVID-19 no ens permet fer una exposició per ensenyar-vos tots els treballs, les mestres han preparat una sessió de cinema.

A… Llegeix més»

Descobrint els nostres avantpassats de La Riba

El passat 25 de maig vam tenir el plaer de poder comptar amb l’arqueòleg Miquel Guardiola, membre de l’Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES).
Els científics de l’IPHES treballen des de fa molts anys en jaciments importants que “ens toquen de prop”, com… Llegeix més»

Dóna la nota

La música és un art que està present en el nostre dia a dia. Per això la comunitat dels mitjans han realitzat una decoració de la porta de l’aula de música. En aquest cas han creat un piano multicolor gegant, per donar-li un ambient viu… Llegeix més»

FESTA DE SANT JORDI

Enguany per la diada de Sant Jordi la nostra escola ha realitzat diverses activitats per tal de celebrar la festa del nostre patró.
Durant la setmana els alumnes de 1r, 2n i 3r, sota la direcció de la Francina, han realitzat una bonica auca de la… Llegeix més»

Som diferents, som iguals!

Aquestes últimes setmanes, els i les alumnes de la classe dels grans hem fet unes activitats per analitzar i reflexionar sobre la igualtat de gènere. Això ha estat possible gràcies a la col·laboració de la resta dels nens i nenes de l’escola. Hem recollit els… Llegeix més»

Experimentem amb la macronatura

Els nens i nenes de primària hem fet art a partir d’una macrofoto d’una fulla. Hem seguit la seva estructura amb la tècnica de gratage sobre dues capes de cera. Mireu, aquest és el resultat:

L’HORT DE L’ESCOLA

S’acosta el bon temps i l’escola reprendrà els treballs al nostre hort. Això serà possible gràcies a la donació de dues jardineres per part del Pau i Guillem, dos germans ex alumnes del centre.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració i ja anireu seguint els treballs… Llegeix més»

Jornada de portes obertes

Totes les famílies interessades  haureu de demanar cita prèvia per correu electrònic abans del 3 de març. El correu de l’escola és: e3005546@xtec.cat

Us hi esperem!
Claustre Escola de La Riba

Carnaval 2021 a l’escola de La Riba

Enguany, tot i la  situació excepcional que vivim, a l’escola no hem renunciat al nostre carnaval. L’alegria i la disbauxa és l’últim que s’ha de perdre i vaja si hem rigut i ens ho hem passat d’allò més bé!!!
Només arribar, Sa majestat la Reina Carnestoltes… Llegeix més»

Ordres del senyor Carnestoltes

A l’escola de La Riba el Carnaval ja s’apropa!! El Rei Carnestoltes ja ha arribat i per fer-lo content haurem de seguir les ordres que han pensat amb molt d’enginy el grup dels mitjans. Els petits també hi han col·laborat i les han escrit, decorat… Llegeix més»

Dia de la Pau

El passat dijous dia 28 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau a l’escola. Vam començar a treballar-ho el dimecres a la tarda amb diverses activitats com el visionat de curts, contes i l’escrit de frases sobre la pau.
Durant… Llegeix més»

Una gran sorpresa Reial!

Benvolgudes famílies,
De part de l’Escola i també de la Llar d’infants, volem donar infinites gràcies al nostre Ajuntament que ens ha fet arribar una capsa plena de regals de part de SS.MM els Reis d’Orient, un per cada nen i nena de l’Escola. Sabem que… Llegeix més»