Obertura de l’escola en fase 2

Us passem una infografia elaborada per tots els centres públics de l’Alt Camp que resumeix els requisits, horaris i quan es podrà venir a l’escola a partir del dia 1 de juny.

Preinscripció 2020-21

Us deixem la informació que podeu necessitar pel procés de la preinscripció del curs 20/21. (Només per a alumnes nous a l’escola).
D’acord amb la previsió de dates del Departament d’Educació, el període de presentació de sol·licituds per al segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria… Llegeix més»

ADRECES i RECURSOS molt interessants per poder fer durant aquests dies de confinament

Benvolgudes famílies,
Us adjuntem les orientacions donades pel departament d’educació on trobareu tota mena d’activitats i recursos. Així com algunes adreces i recursos molt interessants per poder fer amb els vostres fills i filles durant aquests dies.
Ànims!
ORIENTACIONS DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ per als centres educatius sobre activitats… Llegeix més»

Protagonista dels Dinosaures!

La setmana passada vam tenir l’últim protagonista de la classe dels Dinosaures. El RIDA va acabar tancant aquest petit projecte on els infants s’han pogut conèixer millor gràcies a les fotografies i als diferents objectes que han portat setmana rere setmana.
Aquesta última setmana el Rida… Llegeix més»

La xilofonada poètica

Aquest passat dimecres 19 de febrer els alumnes de la classe dels grans van culminar amb la xilofonada poètica. Un concert que va sortir rodó, on es va veure tot el treball realitzat anteriorment.
Enguany la Xilofonada anava relacionada amb una part de l’obra Zoo de… Llegeix més»

Carnaval 2020

Per Carnaval tot s’hi val!
A l’Escola de la Riba la setmana de Carnaval és una setmana entretinguda i divertida, la qual sempre va relacionada amb la temàtica del projecte interdisciplinar que es porta a terme amb la “ZER El Francolí”. Aquest any es treballa l’alimentació… Llegeix més»