Música a educació primària

Alguns divendres alterns els estem dedicant a repassar, composar, descobrir i aprendre diferents aspectes dels llenguatge musical amb jocs.

Escriure ritmes, endevinar-los, tocar el teclat, interaccionar amb els companys, ajudar-se per aprendre junts en un ambient més distès i quasi sense adonar-se’n. Jugar és la forma natural d’aprendre, així doncs, juguem!
Durant algunes sessions hem estat investigant, deduint i descobrint més coses sobre els instruments de vent: quins hi ha, com sonen, de què estan fets, què és l’embocadura, etc.
Després d’aprendre sobre diferents instruments, vam poder experimentar què és això de tenir un instrument de vent a les mans de veritat, en aquest cas, la flauta travessera.

Després de veure les parts que la formen i treure algunes conclusions, vam intentar fer-la sonar però no és tan fàcil com sembla ja que es bufa una mica diferent de la flauta convencional.
Després, vam intentar tocar-la tota muntada però encara hem de créixer una mica més per a que ens acabin d’arribar bé el dits.

Va ser una sessió molt bonica on tots van poder gaudir de l’experiència de ser per uns segons un petit músic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>