DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER #DEFC

El dia 25 d’abril va ser el dia de l’educació física al carrer a Catalunya i els alumnes de primària de l’escola vam aprofitar per fer activitats pels carrers i places del poble per acostar-nos a la gent i mostrar als veïns com és avui en dia l’educació física i la importància que té per a tots i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un estil de vida actiu.

Els nens i nenes de la classe de cicle inicial i 3r només vam poder llegir el manifest ja que la pluja ens va acompanyar i vam tenir que tornar a l’escola a fer les diferents activitats.

A segona hora de la tarda el bon temps ens va acompanyar els i alumnes de quart i cicle superior  realitzaren diferents activitats amb el paracaigudes com inflar-lo i desinflar-lo, intercanviar posicions per sota mentre el paracaigudes és a l’aire, col·locar-se per ordre al forat, fer un iglú i col·locar-nos tots a dins, entre d’altres. També es van fer diferents curses pels carrers.

Una experiència enriquidora que ens va apropar més als veïns del poble.