Xerrada sistema Porta a Porta de recollida selectiva. #somescolaverda

El sistema Porta a Porta es tracta d’un sistema pioner de la recollida selectiva que consisteix en lliurar els residus al servei municipal davant de la porta de casa, en uns dies i hores determinats per a cada fracció.

Aquest sistema suposa una millora de la qualitat de l’espai públic per als veïns, ja que allibera espai públic com a conseqüència de la retirada dels contenidors, millora la qualitat dels residus recollits en totes les fraccions i, en especial, els que provenen de la matèria orgànica (reducció d’impropis), així com implica a la ciutadania en la correcta gestió dels residus domèstics que es generen.

La xerrada ha pogut resoldre i fer aclariments a tots els infants i mestres de l’escola