L’hort de l’escola de La Riba ja està en marxa! #somescolaverda

El Comitè ambiental de l’escola, format per mestres, pares i alumnes es va reunir a l’escola el passat 17 d’octubre. Reunits a la sala de mestres pares, mestres i alumnes es varen coordinar les actuacions que es durien a terme durant el curs i es van preparar i organitzar les del primer trimestre.

Una de les propostes que segueixen peu ja des de fa força cursos, és mantenir viu l’hort escolar. L’hort és una de les actuacions que vam dur a terme ahir dimarts a la tarda. La Sandra i l’Aida, famílies de l’escola que formen part del comitè han estat qui els han ajudat a fer la plantada.

AQUEST ANY S’HAN PLANTAT

ESCAROLES, CEBES, PASTANAGUES, RAVES, COLIFLOR I ENCIAMS

Des de l’escola donem la benvinguda al nou membre del Comitè ambiental. Aquest curs s’ha incorporat l’Antonio Martínez, l’avi de l’Alba i del David Casany Martínez.

L’Antonio formarà part del Comitè juntament amb la Sandra Fort i el Guillem Banús. També donem comptem sempre amb la col·laboració de l’Aida Ortega, la mare del Marc que també ens dona un cop de mà sempre que pot!

El treball de l’hort a l’escola, és la manera més adient d’oferir als nostres infants una educació mediambiental, basada en la cura, respecte i defensa de la natura.

(Per veure’n més, cliqueu aquesta última)