Compartim, parlem i aprenem amb les joguines de Reis!

Els nens i nenes de tota l’escola han començat el 2n trimestre compartint les joguines que els van portar els Reis Mags. Abans de començar a jugar, cada infant va presentar la seva joguina i va explicar a la resta de companys si li havia cagat el tió o si li havien portat el SSMM els Reis Mags. Cadascu també n’explicava les instruccions de joc i/o el seu funcionament. Per tan, la descripció, normes d’ús i de joc han estat un bon mitjà per tal de treballar tan l’expressió oral com l’escrita.

El seu interès i participació ha estat fantàstic ja que partim de fets reals i propers i que per ells són importantíssims!

Un cop tots van conèixer les joguines dels companys va arribarel moment de compartir-les i jugar-hi. Es van poder veure joguines i jocs de tots els tipus; joguines tecnològiques (robots, cotxes teledirigits…), joguines tradicionals (nines, animals de peluix…), jocs de taula (parxís, oca…) i jocs de fer construccions (puzzles, lego…). Hi ha gustos per tot!

Durant tot el dia van poder ensenyar, jugar i compartir les seves joguines amb molta il·lusió i emoció. No cal dir, que per la cara que feien, creiem que van disfrutar d’allò més!

Els nens més grans de l’escola van fer un treball escrit relacionat amb la seva joguina preferida i van anar a compartir el text amb els més petits. Com que creiem que era una lecrura important, aprofitem i ho llegim dalt de la cadira!

(Per veure’n més, podeu clicar aquesta última)

” Els nens necessiten temps i espai per jugar. Jugar no és un luxe, és una necessitat”

Kay Redfield