Promoció del tennis taula a les escoles

El projecte es realitza de manera conjunta entre el Consell Esportiu de l’Alt Camp i el Patronat Municipal d’Esports, i té com objectiu la promoció del tennis de taula a les escoles de Valls i l’Alt Camp en horari lectiu. Aquest curs s’han realitzat varies sessions impartides per professionals de la disciplina.

Ens va visitar la Svetlana, jugadora professional de tennis taula, que el curs passat va estar unes sessions amb el grup dels grans de l’escola, ensenyant-nos una miqueta més sobre aquest esport.

En aquesta ocasió vam introduir l’esport amb els nens de cicle inicial i tercer i vam recordar el que havíem après amb els alumnes més grans de l’escola.

QUINS SÓN ELS VALORS EDUCATIUS DE L’ESPORT

El que és educatiu de la pràctica de l’esport no és únicament l’aprenentatge de tècniques o tàctiques, ni tampoc els beneficis físics o psíquics d’una bona preparació esportiva. El que és realment educatiu són les condicions en les que es desenvolupen aquestes pràctiques, que sempre haurien d’afavorir l’autoestima, conèixer-se, tenir seguretat i confiança en un mateix, ser responsable, saber elegir, etc.