Els Mossos expliquen “La cibercaputxeta vermella” a les escoles

Els Mossos d’Esquadra han vingut a l’escola a parlar-nos d’internet i de seguretat a les xarxes. Per mitjà del conte anomenat La Cibercaputxeta vermella s’ha alertat als nois i noies més grans de l’escola sobre els perills que poden trobar-se a les xarxes socials, els han facilitat consells sobre privacitat, els perills de parlar amb desconeguts i ha destacat la importància de confiar amb les famílies i els mestres. S’han plantejar dues sessions, una pels més grans de l’escola i l’altra pels més petits!

Per mitjà d’una presentació participativa els alumnes repassen a través del conte els principals perills que es poden trobar a la xarxa i reflexionen sobre la manera d’evitar-los. Les agents expliquen els avantatges i desavantatges que pot tenir navegar per internet i els informen de com es pot navegar de manera responsable.

L’agent que es diu Olga, els hi ha explicat com és el seu cotxe, i també ha pogut respondre preguntes i curiositats dels nens més petits de l’escola.

(si voleu veure més fotografies, cliqueu a la imatge)

Gràcies, Olga!

ABP Alt Camp-Conca  de Barberà