PROJECTE VINCLES. Aprenem amb les famílies

Per tercer any consecutiu, donem el tret de sortida al PROJECTE VINCLES. La proposta consisiteix en convidar a les famílies   a l’escola a explicar i compartir sabers amb els seus fills, companys i mestres.

Creiem que és una experiència molt enriquidora que afavoreix la relació entre família i escola, fomenta l’adquisició de la parla i de nou vocabulari, estimula la imaginació, potencia la comunicació i expressió oral, fomenta l’interès pels oficis i aficions dels familiars més propers i potencia l’aprenentatge significatiu i funcional.

Aquesta setmana la família de la Idoia Minguell Mulet, alumna d’educació infantil, ha vingut a ensenyar-nos a fer paper reciclat. Ha estat una experiència molt interessant ja que el poble compta amb varies empreses dedicades a la fabricació de diversos tipus de paper.

(Si cliqueu aquesta última fotografies en veureu algunes més)

La tarda ha acabat amb un bon berenar, tots junts hem compartit una bona coca de sucre!

El cap de setmana anirà bé per deixar assecar el paper i dilluns ja el podrem utilitzar! Entre tots parlarem a veure què hi podem escriure, dibuixar…

Moltes gràcies Pili i Adolfo per formar part de l’escola i venir a compartir amb tots nosaltres els vostres sabers!