La vella Quaresma

Després dels dies de festa i disbauxa que representa el Carnaval, arriba la Quaresma. Quan marxa el Rei Carnestoltes, a moltes escoles apareix la Vella Quaresma i cada divendres se li ha de treure una cama. D’aquesta manera veurem com van passant cada una de les 7 setmanes fins que arribi la Setmana Santa.

Els nens d’educació infantil són els encarregats de treure-li la cama cada divendres. També pot ser que ens envii algun missatge o recomanació per la setmana següent. Aquesta setmana passada va repartir caramels per tota l’escola i va venir acompanyada de la seva cançó. La vam llegir i cantar, i ara ja està penjada a l’entrada de l’escola.

Aprofitem i fem tot un treball de lectura de textos curts en forma de missatges i també la numeració i el càlcul a partir de les cames que té i les que li queden.

També hem vist el conte “El Carnestoltes i la Vella Quaresma”:

Gràcies i fins el divendres que ve!

(si cliqueu a la fotografia en veureu algunes més)