Òscar Peris, Delegat del Govern de la Generalitat a Tarragona, visita el centre amb motiu del 60è aniversari de l’escola

Amb motiu del 60è aniversari de l’escola ens ha visitat Òscar Peris, Delegat del Govern de la #Generalitat de #Catalunya a #Tarragona.

♦️ Josep Fort, alcalde de La Riba, regidors i membres d’associacions ribetanes han visitat les instal•lacions del centre i s’ha parlat de la gran importància que tenen les escoles rurals a les poblacions petites. Ens ha encoratjat que entre tots, mestres i poble, vetllem per una educació de qualitat adaptada als nous temps.