Taller #playenergy: Fonts d’energia

Els alumnes de 3r, 4t 5è i 6è han realitzat un taller sobre les fonts d’energia gràcies a #playenergy.

Durant el taller han analitzat quines fonts d’energia hi ha actualment, quines són les millors…

El seu objectiu és ampliar el coneixement dels nostres alumnes sobre l’energia i fomentar el seu ús eficient i racional, així com transmetre hàbits i actituds orientats a l’eficiència energètica i la sostenibilitat.

Els alumnes han experimentat com s’utilitzen les diferents formes d’energia per obtenir electricitat d’una manera participativa, lúdica i sorprenent.

(per veure més imatges, cliqueu la fotografia)