La nostra biblioteca ja té 5 anys!

L’Escola la Riba va celebrar el passat 18 de desembre un seguit d’actes per commemorar el seu 5è aniversari.

La biblioteca de l’escola de La Riba va néixer ja fa uns 5 anys fruit del projecte “Tu ajudes” en que el claustre d’aquell curs 2010-2011, conjuntament amb l’AMPA va decidir fer néixer el projecte: La biblioteca mediateca”, i que gràcies a les votacions dels ribetans van aconseguir una adjudicació econòmica per modificar un espai a l’escola.

Així doncs, durant tota la tarda hi va haver diferents actes per commemorar aquesta data tan assenyalada per l’escola. A la tarda, la contacontes infantil Sílvia Palazón va fer gaudir a tots els alumnes de l’escola amb un espectacle molt divertit i amè. El fil de la història era un conte en que hi varen participar també algun dels nostres alumnes.

A les 19 hores de la tarda, Enric Queralt va dur a terme una xerrada dirigida principalment als pares i mares, amb el títol “ Llegir a casa, com ajudar-los”. La xerrada va ser molt interessant i va oferir pautes a tots els assistents per potenciar l’hàbit lector dels seus fills i filles. També va comptar amb l’assistència de la Magda Jové, directora que va iniciar aquest projecte, i d’altres autoritats.