El nostre Nadal!

L’Escola la Riba va celebrar el Nadal amb diferents actes, per a petits i grans.
Durant tot el dia els alumnes de l’escola van fer cagar el Tió de l’escola. Aquest va regalar llibres, joguines i altres instruments a tota l’escola per tal de que els nens i nenes de l’escola en puguin treure profit.

Un cop realitzat aquest acte, van passar a fer la cantada de nadales al Local Ribetà que va comptar amb una gran assistència de pares, mares, avis i àvies, i persones de la Riba.

Després de cantar les nadales i llegir els seus poemes, es va passar a llegir el veredicte del Concurs de postals de Nadal dels “Amics de La Riba”. La guanyadora va ser la Nicole, alumna de 2n de primària.

Aprofitem i us deixem un enllaç a actvitats interactives i jocs de Nadal ben entretinguts!

www.edu365.cat