Carnaval!!

proximo carnaval

Aquest any en motiu de la celebració dels 5 anys de la biblioteca de l’escola, els nens i nenes de l’escola ens vam disfressar de personatges de contes populars.

• Els alumnes d’educació infantil ens vam disfressar de EL FLAUTISTA D’HAMELÍ.
• Els alumnes de Cicle Inicial ens vam disfressar de BLANCANEUS I ELS 7 NANS.
• Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior ens vam disfressar de EL SOLDADET DE PLOM.

Tots els mestres de l’escola, ens vam convertir en les BRUIXES I BRUXOTS dels contes!

També els membres de l’AMPA, es van sumar a la festa i es van disfressar de LLOPS I CAPUTXETES; Tampoc s’han volgut perdre la rua els nens i nenes de la Llar d’infants, que es passejaven vestits dels personatges del conte EL CARGOL I L’HERBA DE PONIOL i de LLOP I LES SET CABRETES.

La festa ha començat a les portes de l’escola acompanyats de la Xaranga La Murga, subvencionada per l’Ajuntament de La Riba. Ens hem passejat pels carrers de La Riba, fins arribar a la plaça, on ens esperava un bon  berenar, coca amb xocolata per tothom!

Des de l’escola, cal agraïr la col.laboració de l’AMPA per la confecció de les disfresses i per preparar-nos el berenar després de la gran rua.

Durant la setmana del carnaval, a l’escola va arribar el CARNESTOLTES!! Aquest ens va manar unes ordres, les quals vam haver de cumplir tots els alumnes i mestres de l’escola! Aquest any, els més petits de l’escola van ser els encarregats d’anar-les a llegir a la resta de companys/es de l’escola.

Aquest any també, es va celebrar el DIJOUS GRAS, i tots vam anar a berenar el tradicional pa amb truita o botifarra d’ou a la Font de la farmàcia!

Carnaval 2016