La festa de la gent gran de La Riba

Anualment des de fa molts anys es ve celebrant al municipi la Festa de la Gent Gran, a banda de ser una ocasió de festa i celebració pública, també s’aprofita per ser un homenatge als veïns de més edat.

L’Escola de La Riba durant tota la setmana ha anat elaborant una exposició de fotografies antigues. Aquestes les han anat portant els alumnes i corresponien a fotografies dels seus avis i àvies quan eren petits i/o joves.

Les aules s’han omplert de paraules i pensaments sobre els avis i àvies. S’ha parlat d’on viuen, com es diuen, com es diu la casa que viuen, en quina edat va ser feta la fotografia, on estava feta la fotografia, quants anys tenien…

L’Anita, àvia de l’Èlia Roig, el Josep Fort (avi de l’Aina i de la Judit) i el Marcel Moncusí  (avi del Marcel Moncusí) han estat els  avis que han vingut a l’escola a explicar-nos aventures de quan eren petits. Hem après moltes coses que no sabiem o que ens costen d’imaginar: a què jugaven quan eren petits, què menjaven, en quin any van néixer…; Per acabar la setmana, el Josep Fort,  ens ha explicat com va viure en primera persona els aiguats del 1994.

Gràcies a l’Ajuntament de La Riba pels obsequis que ens heu fet arribar. Es tracta d’uns jocs matemàtics per treballar la numeració, el càlcul, la geometria i la resolució de problemes.

IMG_0089 eiIMG_0012 IMG_0064