APADRINAMENT LECTOR

Captura de pantalla 2016-10-01 a les 16.50.14

Un nen que llegeix, serà un adult que pensa.    (Umberto Eco)

Aquest octubre comencem l’apadrinament lector, que consisteix en l’acompanyament de la lectura dels nens de Cicle Superior  i 4rt amb els d’educació infantil (P3, P4 i P5)

La primera trobada ha estat especial; ens hem conegut amb els nostres padrins, i també grans com petits, hem signat un compromís.

Captura de pantalla 2016-10-01 a les 16.59.09
Captura de pantalla 2016-10-01 a les 16.59.31

L’objectiu d’aquesta activitat és motivar els petits per la lectura mitjançant la interrelació amb els companys més grans de l’escola.

Així doncs aquest curs un dia a la setmana -els divendres de 12:30h a 13’00h-, els fillols (petits) i els padrins (grans) es trobaran per compartir i gaudir una estoneta de lectura.
Tant alumnes com mestres estem molt il·lusionats amb aquesta iniciativa.

Esperem que la màgia continuï en les properes sessions….