Els ANIVERSARIS a l’escola

img_9264

A casa, des de sempre, els aniversaris han estat un motiu per compartir un dia en família. Un dinar especial fet per la mare, el pastís amb les espelmes, el desig secret que s’ha de pensar en bufar-les, una cançó de felicitació força desafinada i el regal, són els rituals que es fa a petits i a grans.

Aquesta emoció afectiva i familiar es trasllada a l’escola i gaudim fent de l’aniversari un moment especial per celebrar amb la resta del seus companys i companyes.

Aquest curs, a l’entrada de l’escola hi trobareu un gran mural, on podem saber quan celebren l’ aniversari els nostres companys/es i mestres.

img_5835