III Plantada d’arbres a La Font de Pascual

1-cartell
El passat diumenge 2 d’abril es va celebrar per tercer any consecutiu la 3a Festa de l’Arbre de l’escola de La Riba.
Els alumnes de l’escola de La Riba, juntament amb les seves famílies van anar a la partida de la font del Pascual propietat de l’Ajuntament, a plantar arbres per conmemorar aquesta festa tant senyalada. Convé recordar que aquesta zona es va salvar per ben poc de l’incendi del 2011.

01

En un esplèndid matí de diumenge, es van plantar uns 60 exemplars entre pins, roures i alzines.
La sotida es va iniciar al Cap de Riba a les 10 del matí i el primer que es va fer va ser repartir els arbres i anar per feina . Després d’una estona en què tothom va poder gaudir del matí caloròs que feia, es va procedir a fer la foto de rigor, per seguidament gaudir de l’esmorzar de coca i xocolata en que l’ajuntament va voler agrair la presència a tots els assitents. L’AMPA també va voler posar el seu granet de sorra i va obsequiar als nens amb un detall.

4

5
Recordem que aquest acte està organitzat pel Comitè Ambiental de l’escola amb la col·laboració, com ja hem dit abans, de l’Ajuntament, l’AMPA i també l’ADF que ajudarà a què els arbres plantats tinguin un bon creixement i de fet, al acabar l’acte, ja s’hi van posar remullant la zona reforestada.

IMG_1809

Foto: Membres del Comitè ambiental de l’Escola (mestres, pares i alumnes) i Josep Fort, alcalde de la població.

Finalment, agrair la presència de tothom, que va poder gaudir d’un matí de diumenge diferent a un dels llocs més bonics del terme, així com haver aconseguit conscienciar sobretot als més petits de la importància que tenen aquests actes en un poble envoltat de bosc, com és el nostre.

23(Si cliqueu a la fotografia, en podreu veure algunes més)

Èxit de participació a la III Plantada d’arbres organitzada pel Comitè ambiental de l’escola. Una jornada esplèndida per conèixer l’entorn proper i compartir un matí ben assolellat amb nens, famílies i veïns de la població.