Mona mona, ben rodona, amb un ou i una ploma!

LA MONA DE PASQUA

S’acosten les vacances de Setmana Santa i a l’escola hem elaborat la tradicional Mona de Pasqua.

Els alumnes d’Educació infantil, cada divendres treuen una cama a la Vella Quaresma i per això el passat divendres els hi va deixar alguns ingredients perquè poguéssin fer la mona de Pasqua abans de marxar de colònies!

(Si cliqueu a la fotografia en veureu algunes més)

A partir d’aquí, van treballar la recepta. És a dir, es va parlar i confeccionar la recepta de la mona:

• quins ingredients necessitem?
  • quins estris necessitem?
  • quin és el procés d’elaboració?

Tota aquesta informació va quedar en un mural elaborat per tots els infants i amb l’ajuda de la mestra.

(Si cliqueu a la fotografia i en veureu algunes més)

El dimecres ja estavem tots ben apunt per elaborar-la, i els infants d’educació infantil van repartir pels companys de l’escola els ingredients i estris necessaris. Cada grup va fer la seva mona i a la tarda ens les vam anar a menjar tots junts a la pista de l’Escola. Per les cares que feien… creiem que estaven boníssimes!

Si cliqueu a la següent fotografia en veureu algunes més!

El poema de la mona, si cliqueu i el podreu escoltar:

mona de pasqua 365

MOLT BONA PASQUA A TOTHOM!!!