L’ESCOLA DE LA RIBA DÓNA LA NOTA

Pluja de sons

L’Escola de La Riba es va sumar a la iniciativa del Camp d’Aprenentatge de Comarruga: Cantar la cançó “Pluja de Sons” composada per a l’ocasió, simultàniament amb la resta d’escoles i instituts de tot Catalunya, per reivindicar la importància de la músical a tots els centres educatius.

Alumnes i mestres es van dirigir cap a La plaça Major de La Riba, on ens esperava un públic força nombrós: pares, mares, avis, àvies i veïns i veïnes que es van acostar a la plaça per sentir cantar els infants de l’escola.

La Laia i el Sergi, els alumnes que aquest any acaben l’etapa d’educació primària, van llegir un manifest a favor de l’educació musical als centres educatius, aquest reivindicava la gran importància que aporta la música en tots els àmbits dels nens i de les persones en general.

Tot seguit, i amb globus de colors, va començar la cançó!

Visca la música!!

Dóna-la-nota-mitjà