LA FESTA DE FINAL DE CURS

IMG_2056

El dissabte 11 de juny arribava el dia de la tan esperada festa de final de curs. En primer lloc, tots els alumnes de l’escola van representar una obra de teatre, creada pels mateixos mestres de l’escola. La funció s’endinsava en una llegenda relacionada amb la població de La Riba. Tots i cadascun dels personatges estaven relacionats amb elements, entorns i espais vinculats a la mateixa població.

L’obra de teatre musicada portava per títol LA LLEGENDA DE LA FONT DEL BLAI. Els protagonistes de la història eren els Blaiets, uns éssers fantàstics i molt treballadors que feien complir els desitjos de tothom. Aquesta éssers diminuts vivien dins el canut d’agulles de cosir. Un dia va aparèixer el Ribot, un personatge dolent i pudent que junt amb el seus soldats es van endur tots els Blaiets. La tristor arribava al poble de la Riba, però sort que van arribar dos personatges valents anomenats Puculula i Guillem de Vilagrassa. Gràcies a ells i amb l’ajuda d’una espasa màgica que fa riure al Ribot per a tota la eternitat, recuperen els Blaiets. Els habitants decideixen portar-los en un espai mític i amb molt d’encant situat al bell mig del poble, com és La Font del Blai.

A continuació, els alumnes del menjador juntament amb la Sandra, van cantar i ballar la cançó !Suéltalo! de la pel·lícula Frozen: El Reino del Hielo.

Com no podia faltar, es va fer el comiat als alumnes de 6è, la Laia Company i el Sergi Thomas. Se’ls hi va fer entrega d’una bonica fotografia d’ells dos on hi constava una petita dedicatòria de tot l’equip docent. Tot seguit, es va visualitzar un video molt emotiu que recordava el seu pas per l’escola.

Els mestres, van fer l’entrega d’orles als sis alumnes que aquest curs han començat P3, i als dos alumnes de l’últim curs d’educació primària. Finalment es va donar pas a la tradicional ballada de sardanes.

A partir d’aquest moment, es va cedir el protagonisme a les actuacions preparades per l’AMPA on hi van participar molts dels alumnes de l’escola. Els membres de l’associació de pares i mares també van sorprendre al nombrós públic duent a terme un ball, una representació d’un conte, una sessió d’acudits i una rifa. Cal esmentar també, que durant tot el mati, la mateixa AMPA va preparar jocs i activitats per a tot l’alumnat de l’escola.

Per tancar la festa, cap a les nou del vespre va començar el tradicional sopar, on hi van assistir prop de 180 persones.