La Paula, el Marc i el Jordi han vingut a explicar un conte als alumnes més petits de l’escola.

Que a les escoles s’expliquen contes ha deixat (per sort) de ser un fet extraordinari. L’excepcionalitat d’aquest cas, rau en el fet que han estat tres ex-alumnes dels centre els que, per iniciativa pròpia, han pensat que en comptes de passar una tarda calorosa de primavera al parc, han decidit regalar una estona de lectura a tots els nens i nenes de l’escola.
I no només ens han obsequiat amb una lectura fluïda i sense imperfeccions, sinó que s’han endinsat en la lectura i han estat un exemple per als més menuts que, amb uns ulls com unes taronges, escoltaven atentament. I un cop llegit el conte, l’han regalat a l’escola. No cal dir que aquest llibre ocuparà un espai privilegiat per a la nostra estimada biblioteca.
Impressionats -no cal dir-ho- s’han quedat tots els nens i nenes de l’escola! Com impressionats s’han quedat tots els mestres del claustre. “No ho havia vist mai!” deia una mestra, o “Quina Mostra la foto al missatgegran lliçó han donat a tota l’escola” comentava un altre.
De fet, m’he emocionat; no me’n he pogut estar. He percebut que fins i tot, ells també ho estaven. Paula, Marc i Jordi, sou molt grans! Els conec mot bé, i sé que ho han fet per mostrar el seu agraïment cap a una escola que els ha vist créixer des de petits. Ja fa uns anys que van marxar i ens visiten sempre que poden i nosaltres, com no pot ser d’una altra manera, els esperem sempre amb les portes obertes. Ells sols es van oferir per explicar un conte, pot ser recordant aquells temps que havien passat bocabadMostra la foto al missatgeats escoltant els contes que els hi explicava els seus mestres. De ben segur que tots els mestres que heu tingut també es deuen sentir orgullosos d’haver aportat el seu gra de sorra per aconseguir el que sou avui en dia: unes grans persones!
Llegint les seves dedicatòries només perceps amor per l’escola i també per la lectura. Només puc dir-vos, que… “Moltes gràcies!”
L’escola guanya un llibre, i els alumnes de l’escola guanyen uns exemples a seguir. De ben segur que la dosis de “gust per la lectura” per als nostres alumnes ha estat grandiosa. Experiències com aquesta fan que la nostra petita escola sigui gran, gairebé tant gran com ho sou vosaltres.
Moltes gràcies!IMG_1505