Audicions Musicals

Els passats dies 17 i 21 de febrer els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de totes les escoles que formen la ZER El Francolí, vam poder gaudir d’un concert educatiu al Teatre Municipal de Valls promogut pel CRP de l’Alt Camp. Volem destacar la qualitat interpretativa dels músics.

(si cliqueu a la imatge trobareu fotos dels concerts)

Un petit concert educatiu és suficient per a transmetre al petit públic els valors de la música, i, perquè no, per a que algun alumne senti la atracció per aquesta i per algun instrument en particular que està escoltant.L’assistència a aquest tipus d’audicions, pensades i dissenyades per al petit públic, provoca una connexió entra la música en viu, allò treballat a l’aula i les emocions de l’alumne.

musica-tradicionalHa estat un concert molt poper i divertit on els alumnes han pogut escoltar i descobrir els instruments que formen part de la música de casa nostra: la gralla, el sac de gemecs, el timbal, el falbiol i el tamborí; de la mà dels intèrprets Francesc Sans, Cristina Boixadera, Daniel Carbonell i Nando Taló.

musica-jazz

Els alumnes han gaudit d’un repertori de jazz ben variat. En Gerard Nieto i l’Artur Regada ens van interpretar peces de compositors de l’alçada de Duke Ellington, Louis Jordan, Charlie Parker, entre d’altres. A l’hora, ens van explicar la història d’aquest gran estil musical fent servir de nexe d’unió les peces que anaven tocant.