Tallers Setmana Cultural 2024

Durant la setmana del 22 d’abril al 3 de maig, hem celebrat a la nostra escola la Setmana Cultural. Enguany ha girat entorn de la volta al món en 80 dies i s’han organitzat diferents tallers per treballar diferents cultures d’arreu del món.

Des d’Europa fins a les Amèriques, els nostres alumnes han participat en tallers, gaudint de la cuina, la música, els jocs, jeroglífics, estètica i complements,… que reflectien la diversitat cultural del nostre planeta.

Aquí teniu un recull d’imatges dels diferents tallers per grups:

Educació Infantil:

1r, 2n i 3r:

4t, 5è i 6è:

A més, per concloure la setmana van posar en pràctica una de les tradicions de la cultura catalana, ballant tots junts una sardana i fent un berenar de germanor, pà amb tomata i formatge.

En definitiva, aquesta Setmana Cultural no només ens ha permès viatjar al voltant del món en 80 dies, sinó també explorar i celebrar la diversitat que ens uneix com a comunitat escolar.