Primer Cafè Pedagògic

cafepedagogicBenvolgudes famílies, aquest divendres inaugurem el cicle de xerrades “Cafès pedagògics”.

Com ja vam informar a les reunions d’inici de curs, es tracta de fer trobades amb pares, mares, avis, tiets… i amb l’escola per comentar, parlar, debatre, preguntar i en definitiva compartir les opinions i inquietuds en relació a l’educació dels vostres fills, els nostres alumnes.

Un article, un documental, un llibre o l’aportació d’un expert poden ser el punt de partida i font d’inspiració per a tots els qui estem implicats en la privilegiada tasca d’educar. Ho acompanyarem amb un cafè, un te, una infusió… per crear un clima relaxat i distès que afavoreixi la conversa i el diàleg.

Així doncs, ens plau convidar-vos al primer cafè pedagògic que realitzarem aquest proper divendres dia 3 de febrer a les 15:30 a la biblioteca de l’escola. La xerrada-debat porta per títol “Habilitats per la vida casa-escola” a càrrec de la Mª Antonia Barceló coordinadora del programa “Sigues tu” del Dipsalut.

Desitgem poder comptar amb la vostra presència.