FESTA DE LA CASTANYADA 2022

El passat divendres 28 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada. Va fer molt bon temps, i això va permetre que gaudíssim d’un gran dia.

Com ja és tradició, els i les alumnes de cinquè van preparar uns jocs amb castanyes per tots els nens i nenes de 1r, 2n, 3r i 4t de l’escola. Els alumnes de sisè, en canvi, van organitzar els jocs per tots els nens i nenes d’infantil. Ho van fer genial i tots ens vam divertir molt.

L’estimada castanyera ens va visitar i va veure les danses que vam preparar i llavors, tots junts, ens vam menjar les castanyes. Que bones!

Aquí teniu unes imatges!