CURSA SOLIDÀRIA 2018

Avui dimarts 30 de gener, dia de la Pau, hem celebrat la segona edició de la cursa solidària de l’escola. Aquest any hem corregut per l’associació AFANOC en suport a les famílies de nens amb càncer. Tots els alumnes, mestres i famílies de l’escola han participat a la cursa solidària que ha omplert els carrers de la Jonquera de petits-grans corredors i corredores.

A més de les diferents curses per l’alumnat de l’escola , aquest any, com a novetat, hem celebrat una cursa per adults. Des d’aquí volem donar les gràcies a tots els valents i valentes que hi han participat.

Tant els kilòmetres d’avui com la campanya “posa’t la gorra”, han estat un èxit, ben aviat us informarem de tots els diners recaptats que enviarem a l’associació AFANOC.

Agraïm enormement la col·laboració i implicació de l’Ampa, de les famílies de l’escola i d’antics alumnes, de l’Ajuntament , de la Policia Local, de l’alumnat de 2nB de l’IES i del supermercat Esclat de la Jonquera. Gràcies al seu suport hem pogut gaudir de la cursa un any més.

I ara…. comencem a preparar la del curs vinent!! Us hi esperem a tots i totes!!

Us deixem amb els dos àlbums d’imatges d’aquest gran dia!!