CASTANYADA 2021

El passat divendres 29 d’octubre tota la comunitat de l’escola vam celebrar la tradicional festa de la Castanyada.

Un any més el temps ens va acompanyar i vam poder gaudir d’un gran dia amb els tradicionals jocs al matí i l’esperada menja de castanyes a la tarda.

Els i les alumnes de cinquè van preparar un bon grapat de jocs de castanyes per tots els infants de 1r, 2n, 3r i 4t de l’escola. Per la seva banda l’alumnat de sisè va organitzar jocs i contes per tots els nens i nenes d’infantil. Ho van fer genial i tots ens vam divertir molt.

Aquí podeu veure les imatges dels jocs:

L’esperada castanyera no es va voler perdre aquest gran dia i va passar a saludar a tots els grups de l’escola. A continuació podreu gaudir de les imatges amb la castanyera i de la menjada de castanyes.