Menjador escolar

El temps dels migdia és un moment molt important, considerat un complement de l’activitat educativa del centre. El nostre objectiu principal és el benestar, la formació humana de l’alumnat,  i que mentre es formi s’ho passi d’allò més bé en el seu temps de lleure.

Al mateix temps ha de ser un espai per a fomentar una alimentació saludable  i l’adquisició d’uns hàbits a l’hora de menjar.

Als alumnes més petits, després de l’àpat se’ls acompanyarà a la sala múltiple per tal de relaxar-se i descansar abans de tornar a iniciar les classes.

NORMES GENERALS DEL SERVEI DE MENJADOR:

L’escola disposa de servei de menjador escolar gestionat per l’AFA, que comença el dia 6 de setembre de 2023 i finalitza el 21 de juny de 2024.

Tot l’alumnat del centre, podrà sol·licitar aquest servei de menjador.

Per sol·licitar menús especials, per prescripció facultativa com al·lèrgies, diabetis, intolerància a la lactosa, gluten… s’haurà de presentar prèviament un certificat mèdic.

També es necessita un certificat mèdic amb la dosis del medicament i l’autorització amb el DNI per escrit, dels pares a les monitores del menjador, per poder subministrar el medicament que toqui.

Per indisposicions esporàdiques del nen o de la nena, caldrà notificar-ho a la monitora al matí, sol·licitant una “dieta tova”.

Els interessats en l’ús d’aquest servei han de comprar el tiquet a “CaixaBank” “La Caixa”. El preu és de 6,90 euros/dia.

Aquest es passarà a recollir cada matí de 9 h a 9:15 h per les classes.

COMUNICACIÓ AMB LES FAMÍLIES:

Les monitores enviaran un informe trimestral a totes les famílies usuàries habitualment de menjador, per tal d’informar de l’evolució de l’àpat dels seus fills i filles. Aquests informes s’entregaran a les mestres per tal que ho posin a la motxilla del alumnat.

Per qualsevol dubte us podeu adreçar a Mariola Aixalà, treballadora de l’AFA, que estarà cada matí a les 9h a la sala múltiple. Per la tarda Nati Giné, de 10 a 16:30h.