Salut

HIGIENE I SALUT

• Els i les alumnes han de mantenir les adequades mesures d’higiene i no poden venir a l’escola amb febre o febrícula, tos, dificultat per respirar, congestió nasal, mal de coll, mal de panxa, vòmits, diarrea, malestar i/o dolor muscular, etc. En qualsevol d’aquests casos s’ha de comunicar a l’escola i posar-se amb comunicació amb el vostre o la vostra pediatra.
  •  En cas que un alumne/a del centre presenti qualsevol d’aquests símptomes es seguirà el protocol d’actuació establert pel Departament de Salut i d’Educació.
  • En cas d’accident, si la cura és urgent, l’escola portarà a l’alumne o alumna al centre sanitari i avisarà a la família. Si no és urgent, es notificarà a la família perquè se’n faci càrrec.
  • El professorat no pot administrar medicaments a l’alumnat. Els medicaments s’han d’administrar a casa. Només en casos especials, i amb la prescripció facultativa del metge, es podrà administrar un medicament dins l’horari escolar.
  • En cas d’al·lèrgies, cal tenir-les justificades presentant un informe mèdic actualitzat.