L’Ukelele a 5è i 6è!

Després d’un primer trimestre amb moltes activitats musicals i molta preparació, l’alumnat de cinquè i sisè ja han començat els seus primers passos amb el nou instrument de l’aula: L’UKELELE!

999+ Fotos de Ukelele | Descargar imágenes gratis en Unsplash

Hem començat treballant sabers musicals del món de l’harmonia com per exemple el concepte d’acord musical, i també, treballem la percepció auditiva a través del procés d’afinació del mateix instrument.

I és que a part de tot el que aprenem relacionat amb l’àmbit de la música, tocar l’ukelele també ens aporta moltes més coses. Per exemple, ens aporta alegria i millora l’estat d’ànim, ens ajuda amb la concentració i la memòria, millora les capacitats intel·lectuals, ens ajuda a socialitzar i millorar la cohesió amb els nostres companys i companyes, ja que són amb els qui hem d’aconseguir el mateix objectiu.

Així doncs, l’ukelele permet introduir-se en el món de la interpretació musical de manera divertida, senzilla i ràpida. És una activitat que resulta molt estimulant, sobretot per aquell alumnat que mai ha tingut l’oportunitat de tocar algun instrument.

Estem molt emocionats i emocionades per continuar aprenent i descobrint les sorpreses que l’ukelele els depara!

Cliqueu aquí per visualitzar les imatges