Les i els alumnes de robòtica de l’Institut Ermengol IV ens visiten!

El passat dijous dia 9 de febrer van venir les i els alumnes 3r i 4t de l’Ermengol IV de Bellcaire que han escollit l’optativa de Robòtica per explicar els seus aprenentatges als i les alumnes de CS.

En primer lloc ens van explicar el projecte de les energies renovables i no renovables, vinculat amb els ODS. Van explicar-nos també que participen en el First Lego League Challenge, que valora el treball en equip.

Van organitzar també un joc de preguntes creat per ells i elles per tal de fer-nos pensar i descobrir nous aprenentatges en equip i després van ensenyar-nos els seus dissenys de robòtica preparats amb el llenguatge de programació per blocs de Lego SCRATCH.

Aquí en podeu veure un recull d’imatges i vídeos: