Jornada d’acollida a l’Institut!

El passat dijous 29 de febrer l’alumnat de 6è van participar en la jornada d’acollida de l’Institut Ermengol IV de Bellcaire.

Allà, primer, ens van rebre amb un esmorzar. Després, el director ens va fer una xerrada informativa sobre com era l’institut i com seria 1r d’ESO. Finalment, vam descobrir les diferents aules i espais de l’institut fent diverses activitats i dinàmiques molt innovadores.

El que més els va cridar l’atenció va ser l’aula de tecnologia, on els alumnes de l’Institut els van mostrar les diferents produccions que realitzaran al llarg de tota la secundària i també el laboratori on van realitzar diferents experiments científics.

Va ser una jornada plena d’emocions, on a més de visitar les instal·lacions, van reconèixer i fer molts amics d’altres escoles amb els quals compartiran una nova etapa.

D’aquí pocs mesos ens retrobem, institut!

Imatges: https://photos.app.goo.gl/PywV679gjF4pSD8u5