FINAL A CICLE MITJÀ – Escola Guillem Isarn “LECTURA EN VEU ALTA”

Aquest curs escolar 2023-24 s´està duent a terme el  XX Certamen de Lectura en Veu Alta, els alumnes de Cicle Mitjà porten dos mesos llegint en veu alta el llibre Capità Lluc de Carles Sala, per poder aconseguir trobar el o la representant i assistir a la semifinal de la comarca de l´Urgell al teatre Ateneu de Tàrrega.

Les finals a Cicle Mitjà de l´escola Guillem Isarn han estat molt emocionants amb un jurat de categoria i un públic immillorable.

Després d´escoltar les lectures de les nostres quatre semifinalistes us podem informar que l´Arlet Martínez Llauradó ens representarà al XX Certamen de Lectura en Veu Alta el dijous 14 de març de 2024.

Us deixem unes imatges de la final a l´escola Guillem Isarn per escollir la representat de cicle mitjà: