Participació al VIII fira tastet de ciències

L’escola Guillem Fortuny aquest dissabte passat ha participat al VIII Tastet de Ciències que organitza el Centre de Recursos Pedagògics del Baix Camp a Reus. Hi ha participat amb tres propostes diferents.

Els nens i nenes de segon han desenvolupat  tot un seguit d’experiments basats en colorimetria, tècniques de separació de substàncies, fer el buit mitjançant la combustió i tot un seguit d’experiències molt senzilles però alhora espectaculars.

Les alumnes i els alumnes de tercer van portar una proposta amb kits de robòtica on els participants, de manera cooperativa, construïen i ensenyaven a construir i a programar robots mitjançant l’ús de motors, sensors, peces encaixables i tauletes.

Els nois i noies de sisè han fet gaudir als assistents de la màgia del mirall pla i del llibret de miralls, per veure com es multiplicaven els objectes segons l’angle d’obertura, fent-los explorar simetries i deixant a més d’un amb la boca oberta al veure totes les possibilitats d’aquest material.

Ha estat una experiència única en la que petits i grans hem gaudit d’una tarda STEAMFORTUNY!!!!