Inagurem la Setmana de la Ciència amb una proposta motivadora per als nostres alumnes de sisè.

En José Rey, membre del MMACA, ens ha portat una petita mostra de tot el que podem trobar al  Museu de les Matemàtiques,  ubicat al Palau Mercader de Cornellà.

L’alumnat de sisè ha gaudit de valent resolent els diferents reptes  matemàtics  repartits entre nou  taules  a l’entrada de la nostra escola. Era un escenari meravellós veure els alumnes entregant-se al 100% en la resolució d’aquests reptes.

Ha estat una experiència molt positva i engrescadora. Tant és així que una hora se’ls ha fet curta i, és que, l’interès dels nens per descobrir coses no s’hauria de perdre mai!

Recordem que del 8 al 17 de novembre celebrem la setmana de la Ciència.  Aquest any  és la 24a  edició. Aquí us deixem un link, per si us interessa, de les diferents propostes a tot el territori.

web de la Setmana de la Ciència.

Animeu-vos a viure la Setmana de la Ciència!