Dàmaris Gelabert felicita les festes a la família Fortunyera!

És sabut per tots que estem a punt de tancar un any molt i molt difícil, però els nens i nenes de l’escola Guillem Fortuny mai no hem perdut la il·lusió de venir a l’escola,  de veure els companys, mestres, monitors, de jugar, d’aprendre a escriure, de fer experiments, de millorar en la lectura, d'”speak in english”….

Amb les cançons de la Dàmaris Gelabert hem anat avançant durant tot aquest trimestre fins a arribar a aquestes merescudes vacances. Ella, la Dàmaris, se n’ha assabentat! I sabeu què? Ens ha volgut enviar un missatge i una felicitació!! Ens ha demanat que us l’ensenyem i per això, aquí us passem el vídeo. Gaudiu-lo!