El parc és de tots. Ens ajudes a mantenir-lo net?
Els alumnes de 3r de l’ESC Guillem Fortuny participem del projecte Naturalitza’t que té com a objectiu promocionar els espais verds i naturals de Cambrils des d’una perspectiva activa. Nosaltres hem escollit apadrinar el parc que tenim davant l’escola. Fa uns dies vam anar-hi amb una de les educadores del Cel Rogent i ens van […]
El parc és de tots. Ens ajudes a mantenir-lo net? Llegeix més »












