Fòrum Cambrils

Una vintena d’alumnes de cinquè de la nostra escola han participat en la trobada d’alumnes a Cambrils, emmarcada dins el programa d’educació ambiental i sostenibilitat del Departament d’Educació de l’Ajuntament de Cambrils.

En aquesta trobada hem exposat, explicat  i intercanviat diferents actuacions mediambientals que hem realitzat aquests últims anys a les diferents escoles i instituts de la Vila.

La nostra escola ha presentat:

  • Mostrejos de plàstics (macro-micro) trobats a la platja i els resultats. 
  • Projecte Esmorzars Sostenibles.
  • Participació en el programa “Let’s Clean up Europe” (recollida i anàlisi de residus).
  • L’hort de l’escola i el seu funcionament.
  • Robòtica dins les eines del camp.

També hem tingut el plaer d’escoltar al Dr Joaquim Rovira de la Universitat Rovira i Virgili que ens ens ha parlat del “Plasticocè, l’edat del plàstic, en la plasticesfera”

La trobada l’hem acabat amb una reflexió comuna de les necessitats ambientals de Cambrils.

Ha estat una experiència molt enriquidora  i que ens ha conscienciat, encara més, sobre l’impacte de les persones en el medi ambient.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>