XIII Jocs Florals de l’escola

El passat 23 d’abril, coincidint amb la diada de Sant Jordi, vam celebrar els tradicionals Jocs Florals del Guillem Fortuny, una jornada plena de creativitat, emoció i amor per la llengua.

L’alumnat va participar amb gran entusiasme presentant escrits tant de prosa com de poesia. Realment, tots els textos van ser d’un elevat nivell i van fer que el jurat tingués una tasca ben difícil a l’hora de decidir els guanyadors i guanyadores.

L’alumnat premiat als Jocs Florals van rebre un diploma i un llibre com a reconeixement a la seva feina i dedicació, en un acte que va ser molt especial per a tota la comunitat educativa.

A la tarda, la celebració va continuar amb una proposta diferent i molt enriquidora: es van organitzar racons lingüístics i activitats relacionades amb Sant Jordi als diferents cicles. Aquestes activitats van permetre als alumnes gaudir de la llengua i la cultura d’una manera lúdica i participativa.

Sens dubte, va ser una jornada molt especial que va reforçar el gust per la lectura, l’escriptura i les tradicions del nostre país.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>