L’últim dia del curs passat, l’alumnat de primer va escriure una carta molt especial: una carta a ells mateixos. En aquell moment, amb molta il·lusió i curiositat, van plasmar en paper algunes coses que els havien agradat del curs que havien viscut, i també alguns desitjos per al curs següent, quan ja serien a segon.
Ara que hem tornat a l’escola i els infants ja són alumnes de segon, ha arribat el moment més esperat: obrir i llegir aquelles cartes que van escriure fa uns mesos. Ha estat un moment ple d’emoció, rialles i records. Entre línies hi havia els aprenentatges, les amistats i les petites grans aventures que van viure a primer, i també les ganes de continuar creixent aquest nou curs.
Aquest exercici ens ajuda a aturar-nos un moment i mirar enrere, valorar tot el que hem fet i, alhora, mirar endavant amb il·lusió.
Benvingut, curs nou! Ens espera un any ple de reptes, somnis i moments per recordar.

