General

L’Ajuntament ens ha fet un regal

Aquesta setmana l’Ajuntament de Torrelles de Foix ha lliurat a l’Escola Guerau de Peguera 220 mascaretes que s’han repartit entre l’alumnat, docents i personal del centre. L’Ajuntament, vol contribuir amb aquesta acció a dotar d’una peça fonamental per a la prevenció i seguretat sanitària en un àmbit tan sensible i estratègic com és l’educatiu. La

L’Ajuntament ens ha fet un regal Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut