Fem el manteniment de la nostra escola

La nostra escola és antiga i per això moltes vegades ens trobem que s’espatllen armaris, finestres,objectes ….. i que cal canviar peces, ajustar cargols,…..

El grup B mostra molt interès per realitzar aquestes reparacions. El primer que es fa és detectar les anomalies, veure què cal fer, demanar consell i orientació a professors i professores i finalment veure quines peces o material cal comprar per fer el manteniment.

Per parelles es van fent les diferents accions. En aquest curs ja s’han reparat persianes, finestres, tiradors  i portes despenjades dels armaris, mobiliari dels lavabos,….

Es una feina molt pràctica i funcional. Prepara als nostres alumnes per a la seva vida adulta!

Seguim treballant aquests continguts amb il·lusió i determinació!