Sortida de transport del grup D

El dijous 31 de març alumnes del grup D van fer una sortida de transport al centre comercial Las Arenas, ubicat on antigament estava la plaça de toros Las Arenas. Alguns alumnes del grup ja van fer tot el recorregut en metro sols i altres amb el suport de les professores.

Al centre comercial tots van haver de fer una activitat en equip que consistia en orientar-se dintre, localitzar determinats establiments i contestar unes preguntes sobre el que feien.

Per acabar tots vam pujar a la planta 4a que és una gran balconada exterior des d’on hi ha unes vistes increibles de la muntanya de Montjuic i de Barcelona.

Tots van gaudir molt de l’activitat i de pas van poder conèixer un dels centres comercials més originals de Barcelona.