Retolem l’hort

Aquest projecte ens dóna l’oportunitat de desenvolupar noves habilitats en el taller de fusteria. Els alumnes tenen la visió de crear objectes de fusta i descobrir com es poden utilitzar.

alumnes

Per poder crear els rètols de fusta és necessari que practiquin tècniques pròpies del taller com ara; mesurar les dimensions dels rètols, serrar, rebaixar, unir parts de la fusta (encolant i collant cargols ) i envernissar les peces creades.

Una nova tècnica que s’incorpora en aquest projecte és utilizar el pirograbador. Un pirograbador és una eina elèctrica que crema la fusta (perquè agafa temperatures molt altes) i això permet fer dibuixos i lletres sobre la mateixa fusta.

alumnes

Amb el rètol acabat els propis alumnes el presenten als professors i companys/es del taller de jardineria i els col.loquen a prop de les verdures i hortalisses que indica cada rètol. D’aquesta manera resulta més fàcil identificar cada plantació que tenim a l’hort..