Aliments Solidaris

Aquest projecte consisteix en anar periòdicament a la seu de la Creu Roja del Barcelonès Nord per col·laborar en la preparació de lots d’aliments per a les famílies usuàries.

alumnes

Participem en grups de 4-5 alumnes que ens desplacem a la seu de Creu Roja del Barcelonès Nord de Sant Adrià de Besòs. La periodicitat és quinzenal per assegurar més ajuda i continuïtat en el nostre servei.
Tenim designada la figura d’un/a alumne/a coordinador/a, que fa les trucades telefòniques a l’enllaç de la Creu Roja i recorda la data en què anirà cada grup.

Les funcions que tenim assignades són:

• Preparar els lots d’aliments envasats seguint les indicacions que ens donen.
  • Preparar les caixes amb els productes frescos( fruita, tomàquets, verdures,…)
  • Reposar els aliments en els lineals per tal de tenir-los preparats quan s’agafen.
  • Desmuntar les caixes de cartró per classificar-les i que puguin ser reciclades.
  • Apilar els envoltoris de plàstic per poder reciclar-los degudament.
  • Apilar les caixes de plàstic un cop estan buides.
alumnes

A finals de maig, principis de juny es fa l’acte de reconeixement i cloenda. S’entreguen uns cartells amb recull fotogràfic de la feina feta pels alumnes i es fa una valoració on line amb els professors i els professionals implicats.