Gran recapte

El projecte consisteix en la participació de 8 alumnes i dues professores, durant un torn de quatre hores en un supermercat de gran superfície en la campanya solidària de “El Gran de Recapte” organitzat pel Banc d’Aliments.

alumnes

Es duu a terme a finals de novembre i/o principi de desembre.
Durant el torn de quatre hores, els alumnes realitzen tasques variades:

• Repartir les bosses a la gent que entra a l’Alcampo
  • Ocupar un lloc visible amb un carro al davant de les caixes per recollir les aportacions de la gent
  • Fer el buidatge dels carros i col·locar els aliments comprats  a les caixes anomenades “banyeres”.
  • Controlar el contingut de les banyeres,….
alumnes

Aquestes accions es van realitzant de manera rotativa . Així tots els alumnes realitzen totes les tasques per a poder-les experimentar.
Aquesta proposta té la finalitat d’introduir als alumnes en el món del voluntariat  i alhora cobrir una gran necessitat social: ajudar a la població de Sant Adrià a recollir aliments que s’adreçaran al Banc d’Aliments.