DIAGNOSI

L’objectiu és recollir la informació rellevant per tal de poder fer una posterior anàlisi per detectar els àmbits forts del centre que cal mantenir i potenciar, i àmbits més febles a partir dels quals cal planificar accions per millorar-los.

Tot el claustre i l’alumnat de 6è hauran de respondre al qüestionari “Selfie”, eina que ens ofereix tenir una visió actual de l’estat del nostre centre en relació a l’estratègia i la pràctica en l’ús de les tecnologies digitals d’ensenyament i aprenentatge. També caldrà entrevistar a algunes famílies representatives de la diversitat de l’Escola.

Els resultats del “Selfie” ens permeten establir un diàleg dins de la comunitat escolar, a més a més és una bona base per identificar i analitzar els punts forts i els dèbils, així com crear un pla escolar d’actuació en relació a l’ús de les tecnologies digitals per donar recolzament a l’aprenentatge.

enrere